2012. szeptember 23., vasárnap

Még nyár...



Még nyári képekkel készült oldalak, de már olyan hideg van reggel meg este!
Túl vagyunk az első betegségen, az első antibigyón, mit mondjak, nem számítottam rá ilyen hamar... Azonnali hatállyal nyomatni kezdtem a gyerekeknek az immunerősítőt, pulcsikat és sapkákat cipelek magammal mindenhova.
Valerie (ValC Designs) hívott csapattagnak (köszönöm nessita!), mentem. Nem tudom mennyire vagyok ideális csapattag, sokszor sok mindent átszínezek, szétvágok, blendingelek, de gondolom ezzel nem vagyok egyedül. Eddig még nem volt rám panasz. :)))) Igazából lusta vagyok CT-kbe jelentkezni, keresgetni, pedig tulajdonképpen szeretem a készletekkel járó kihívásokat, mire vagyok képes, amikor adott a feladat. Ezek a dolgok mindig előre visznek, legalábbis engem, nagyon sok szeretem-oldalam nem született volna meg, ha nincsenek ezek a készletek. És őszintén mondom, még soha nem csaptam össze CT-oldalt csak, hogy ki legyen pipálva a feladat, erre képtelen vagyok, nekem minden oldal ugyanolyan fontos és képtelen vagyok abbahagyni, amíg nem vagyok elégedett az eredménnyel. Lehet, hogy mégis ideális csapattag vagyok??? :))))))
Amúgy meg azonnal belebotlottam egy magyar tervezőbe, mert az első készlet egy kollab, amit Val Bee-vel közösen készített, ráadásul art journal-stílusban lehetett alkotni, szóval szerettem csinálni.
Annyira jól felidézi ez a kép a nyár szabadság-napfény-meleg-együttlenniagyerekekkel érzését, jó, hogy előkapartam, szeretek ránézni. ♥


Botim nekem amúgy is a vidámság meg a nevetés, tegnapi dumája pl. ez volt:
Anya, én négy éves koromig úgy mentem, hogy az orromat néztem. Baromi rosszul láttam!

A készlet lelőhelye ITT, a Zig Zag-en.

4 megjegyzés:

  1. Gratula a megkereséshez. Főnyeremény vagy, azt már eddig is tudtuk, most más is megtudja. Őszintén szólva nem mozgatott meg annyira a készlet, de amit te csináltál belőle, az csúcs. (Legközelebb ne felejtsd el a terméket is betenni ;))

    Mindkét oldalad csudaklassz - mindegyik másért. Boti meg egy dumaláda :D

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok én is! Imádom, azt, hogy CT tag vagy, mert akkor oldalt kellKELLkell csinálnod, és így sokszor megnyílvánulhat, láthatóvá válik a tehetséged!! Nagyon szeretem amit csinálsz icka!!!

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek Jankával: főnyeremény vagy! :)
    Így jár az, aki túl lekiismeretesen CTskedik: a szabadidejével fizet ért ;)

    VálaszTörlés
  4. Laza inspiráló és egyedi hangulatú oldalak.

    VálaszTörlés